18 Ocak 2012 Çarşamba

Hey , selam !

Acaba ilk yazımı nasıl yazmalıyım diye fazlaca düşüdüğüm halde mantıklı bir başlangıç bulamadım , kusura bakmayın.Müziği çok seviyorum sadece, bu benim kendimi ifade ediş biçimim.Müzik olan her yerde ben de varım.Sıkı bi Adam Lambert fanıyım , O'nu çok seviyorum ve müziğini de.. Oldukça hayalperestim , hayallerimin gerçekleşeceğine inanıyorum. Beni mutlu eden şeylerden hoşlanıyorum , çikolatadan mesela. Bağnaz düşünceli insanlardan nefret ediyorum,burnu havada birisi değilim.Yazmayı seviyorum,rahatlatıyor.Bu blogda da kendi çapımda bir şeyler yazmaya çalışacağım.Ha bu arada ben İlke.İnsanların isimlerinin kendi kişiliklerini yansıttığını düşünüyorum . Adımdan da belli olacağı gibi prensipli biriyim.Kaliforniya'yı seviyorum , oraya gitmek ve orada yaşamak büyük hayallerimden biri .. Kısaca ben buyum , başka bir postta görüşmek üzere ! :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder