17 Mart 2012 Cumartesi

Saçma Bir Cumartesi Günü..

Çoktandır yazmaya zaman bulamıyordum , üzgünüm...
İlk sınavlarımız bitti ve istenmeyen sonuçlarla karşılaşıldı.Çoğu dersin notu düştü.Çalışılmasına rağmen düşük notlar alındı.Düşük dediğime bakmayın belki de abartıyorum.Her neyse en azından geçti,gitti...Havaların da ısınmaya başladığı şu günlerde yazı çok fazla özlüyorum.Yazı seviyorum,çünkü her şeye daha fazla zaman ayırıyorum.Aptalca derslerden kurtulup ilgi alanlarıma yöneliyorum.Daha fazla müzik,daha fazla kitap..Kendimize ayırmak için daha fazla zaman..Sevdiklerimizle geçireceğimiz eğlenceli,mutlu,stressiz günler...Yaz demek bunlar ve daha aklımıza gelebilecek her türlü iyi,güzel şey demek.


Asosyalliğim üzerimde bu aralar , sürekli evdeyim.Gayet tekdüze geçen günler , yazı beklemekle meşgulüm.Okul,biraz ders çalışma,kitap okuma ve müzik dinleme..Okuldan eve , evden okula işte.Havalar ısındıkça benim ders çalışma isteğim de o derecede azalıyor...
Bu aralar araya sınavların girmesiyle yarıda kalan Suç ve Ceza'ya devam ediyorum.Yaşım gereği yeni okuyorum tabi.Bana göre tam da istediğim gibi mükemmel bir psikolojik kitap,okumayanlara tavsiye edilir..
Ha bir de müziksiz olmuyor tabi.Bu aralar pek de sert,hareketli müzikler dinleyesim yok nedense.Size önerilerim; OneRepublic-Secrets ve Avenged Sevenfold-So Far Away ya da Seize The Day olabilir.Ve şu aralar tekrar tekrar dinleyip  , hiç de bıkmadığım bir şarkı var ki o da size şiddetle tavsiye edeceklerimden biri...


Look at the stars
Look how they shine for you
And all the things that you do..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder